Uniwersytet Jagielloński jako podmiot tworzący i nadzorujący:
zajmuje się rozpatrywaniem skarg i wniosków na działalność powyższych jednostek.
Ze względu na fakt, że większość spraw można wyjaśnić na poziomie szpitala zaleca się złożenie skargi lub wniosku najpierw do dyrekcji lub pełnomocnika ds. pacjenta. Poniżej zamieszczone są dane adresowe.
Jednostka | Dyrektor | Adres | Telefon do Dyrekcji | E-mail Dyrekcji |
Pełnomocnik ds. Pacjenta dane adresowe |
Szpital Uniwersytecki w Krakowie | mgr Marcin Jędrychowski |
ul. Mikołaja Kopernika 36 31-501 Kraków |
12 424 70 01 | dyrekcja@su.krakow.pl |
Joanna Borgieł-Wojciechowska te. 12 424 71 99 |
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie | prof. dr hab. med. Krzysztof Fyderek | ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków | 12 33 39 383 | sekretariat@usdk.pl |
mgr Janina Łęgosz tel. 12 658-20-11 wew. 1060 jlegosz@interia.pl |
Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie | lek. Marek Szwarczyński | ul. Montelupich 4 31-155 Kraków |
12 424 54 24 | sekretariat@uks.com.pl | ——– |
Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno-Rehabilitacyjny w Zakopanem | prof. dr hab. med. Maciej Tęsiorowski | 34-500 Zakopane ul. Balzera 15 |
18 20 142 97 | sekretariat@klinika.net.pl | ——— |
W przypadku, gdy sprawa nie zostanie satysfakcjonująco załatwiona przez dyrekcję zaleca się złożenie skargi lub wniosku dotyczącego działalności uniwersyteckich podmiotów leczniczych do Prorektora Uniwersytetu Jagiellońskiego ds. Collegium Medicum. Zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego zostaną Państwo poinformowani o sposobie załatwienia sprawy w ciągu 30 dni od momentu otrzymania przez Uczelnię skargi lub wniosku. Jeżeli Uczelnia nie jest organem właściwym do rozpatrzenia skargi wówczas sprawa niezwłocznie, nie dłużej jednak niż w terminie siedmiu dni, przekazywana jest do właściwego organu, jednocześnie informując o tym Skarżącego.
Dane adresowe: